Sposoby dostawy

KOSZT I CZAS WYSYŁKI

  • Sklep dostarcza przesyłki na terenie Polski za pośrednictwem:
    1. Poczty Polskiej przesyłka kurierska48 (przesyłka biznesowa) – deklarowany przez Pocztę Polską termin doręczenia wynosi 1 – 2 dni robocze.
  • Sklep przewiduje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym uzgodnieniu dokładnego terminu w siedzibie sklepu
    Lubelska 65, Radom 26-600

W przypadku, gdy ze względu na brak zamówionego towaru i skompletowanie całego zamówienia jest niemożliwe w ustalonym terminie, Zamawiający zostanie poinformowany o niekompletności zamówienia. Ponadto zostanie poinformowany o możliwości jego zrealizowania w terminie późniejszym lub w terminie normalnym, ale z niekompletną jego realizacją oraz o możliwości jego całkowitego anulowania. W razie podjęcia decyzji przez Zamawiającego o częściowej realizacji zamówienia pozostała część kwoty (w przypadku przedpłaty) zostanie zwrócona Zamawiającemu na konto przez niego wskazane. W razie podjęcia decyzji przez Zamawiającego o rezygnacji z zamówienia cała kwota zostanie zwrócona Zamawiającemu na konto z, którego dotarły pieniądze lub inne konto przez niego wskazane.

  • Koszt dostawy:

Koszty dostawy są zależne od formy płatności, sposobu odbioru zamówienia i jego wagi.

Cennik przesyłek

SPOSÓB ODBIORU ZAMÓWIENIAFORMA PŁATNOŚCICENAWAGA
Poczta Polska Przesyłka biznesowa priorytetowa Przedpłata 9,00 zł do 25 kg
Poczta Polska Przesyłka biznesowa priorytetowa Płatność przy odbiorze 15,00 zł do 25 kg
Poczta Polska Przesyłka biznesowa priorytetowa Przedpłata 18,00 zł do 50 kg
Poczta Polska Przesyłka biznesowa priorytetowa Płatność przy odbiorze 30,00 zł do 50 kg
Poczta Polska Przesyłka biznesowa priorytetowa Przedpłata 27,00 zł do 90 kg
Poczta Polska Przesyłka biznesowa priorytetowa Płatność przy odbiorze 45,00 zł do 90 kg
Poczta Polska Przesyłka biznesowa priorytetowa Przedpłata 36,00 zł do 120 kg
Poczta Polska Przesyłka biznesowa priorytetowa Płatność przy odbiorze 60,00 zł do 120 kg

  • Kupujący zobowiązany jest do odbioru zamówionego towaru i uregulowania należności za zamówione towary zgodnie z wybraną formą płatności. Kupujący może odmówić odbioru zamówionego towaru jedynie w przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru przesyłki jej uszkodzenia. Powinien wówczas w obecności kuriera lub przedstawiciela Poczty spisać protokół szkody, będący podstawą reklamacji.